PŠ Unec

uneclogo

Obvestila

Roditeljski sestanek za starše učencev, ki obiskujejo mladinski pevski zbor

Spoštovani starši pevcev mladinskega pevskega zbora,

letos bo v okviru mladinskega pevskega zbora prvič potekal pevski vikend za učence od 6. do 9.
razreda in sicer v Fiesi, CŠOD Breženka, od 22. 2. do 24. 2. 2019 (petek – nedelja).
Na roditeljskem sestanku, ki bo v četrtek, 17. 1. 2019 ob 17.30 v glasbeni učilnici (B4), bomo
predstavili program pevskega vikenda, stroške in vs…

KD Korenčkov palček 1. a, 1. b; 2. a, 2. b; 3. a, 3. b

Spoštovani starši!

Obveščamo Vas, da bomo v ponedeljek, 17. 12. 2018, odšli v Mini teater v Ljubljano. Ogledali si bomo predstavo Korenčkov palček.

Učenci naj pridejo v šolo kot običajno, vrnemo pa se okrog 12.45.  Malico bodo dobili v šoli, stroški vstopnine in prevoza bodo obračunani na položnici za mesec…

Sobota, 1. 12. – Novoletne delavnice 6. do 9. razred

Sobota, 1. 12. 2018

1. do 3. ura – SLIKANJE NA STEKLO

4. ura – OKRASKI iz papirja

5. ura – Novoletni bazar, družabne igre

Obvezno prinesete:

STEKLEN KOZAREC (za poslikavo)
tanjše čopiče
časopisni papir za podlago
lončke za vodo
pokrovčke ali zamaške (za mešanje barv za steklo)
škarje
svinčnike
DRUŽABNE IGRE če j…

Pojav glist podančic

V 4. b razredu so se pojavile gliste – podančice. Prosimo, da poskrbite za preventivo oziroma za zdravljenje v primeru okužbe vašega otroka. Učenci so prejeli list s pojasnili o ukrepih za odpravo zajedavcev.

Rakek, 27. 11.

Ponoven pojav uši

Spoštovani starši!

Obveščamo vas, da so se na PŠ Unec ponovno pojavile uši. Prosimo, da ukrepate v skladu z navodili, ki so jih prej…

Pojav glist podančic

OBVESTILO

Na PŠ Unec so se pojavile gliste – podančice. Prosimo, da poskrbite za preventivo oziroma za zdravljenje v primeru okužbe vašega otroka. V prilogi ste prejeli nekaj pojasnil, kako ukrepati.

Unec, 26. 11.

Obvestilo za učence in starše – delovna sobota

Obveščamo vas, da bo v soboto, 1. 12. 2018, na OŠ »Jožeta Krajca« Rakek potekal pouk (izvedli bomo nadomeščanje za 3. 5. 2019).

Na ta dan bo za vse učence matične in PŠ Unec potekal kulturni dan z naslovom Novoletni bazar.

Jutranje varstvo ter podaljšano bivanje ne bosta organizirana, poskrbeli pa bomo za šolsko malico ter dva šolska prevoza.

Prisrčno Vas vabimo, da se nam…

ND – Obisk Inštituta Jožefa Štefana in Reaktorskega centra v Podgorici

V četrtek, 22. 11. 2018, bomo z učenci 9. razreda obiskali Inštitut Jožefa Štefana in Reaktorski center Podgorica. V šolo pridete ob 8.10 uri. S seboj vzemite manjši nahrbtnik za malico in dodatno pijačo. Reditelji razdelite malico. Učitelji preverimo prisotnost učencev s seznama. Izpolnimo naročilo glede malic in kosil za naslednji dan. Ob 8.20 se bomo odpeljali z…

Govorilne ure v četrtek, 15. 11. 2018

Dragi starši!

Obveščamo vas, da bodo govorilne ure potekale ta četrtek, 15. 11. 2018, med 16.00 in 17.30.

Na ta dan imate možnost stopiti do razredničarke ali do drugih učiteljev in učiteljic ter se pozanimati o svojem…

Novice

Proslava ob državnem prazniku na PŠ Unec

Dan samostojnosti in enotnosti, ki ga praznujemo 26. decembra, je poklon samostojni državi Sloveniji. S proslavo smo na Podružnični šoli Unec obeležili ta pomembni praznik.
Ob prihajajočih praznikih vam želimo, da bi bil to praznični čas, ki ga preživimo ob svojih družinah. Naj nam ne bo odveč stisniti jim roko, nameniti toplo besedo, prijazen nasmeh ter zaželeti vs…

Tehniški dan – Novoletne delavnice na PŠ Unec

V soboto, 1. 12. 2018, smo imeli z učenci na Podružnični šoli Unec tehniški dan “Novoletne delavnice”. Učenci so bili zelo ustvarjalni, nastalo je veliko zanimivih, zelo lepih izdelkov v vseh treh razredih. V drugem delu dneva smo se pridružili učencem in učiteljem na matični šoli, kjer so nas obiskali tudi starši, saj smo na šoli pripravili novoletn…

Delavnice na PŠ Unec s terapevtom Miho Kramlijem

Danes nas je obiskal zelo uspešen slovenski terapevt Miha Kramli. Z učenci 1., 2. in 3. razreda na podružnični šoli Unec je izpeljal delavnice na temo Biti dober prijatelj. Učenci so bili ves čas delavnic zelo aktivni in sodelovali v pogovoru, zelo kritično so razmišljali in se vključevali v razpravo o pomenu pravega…

ND – Tradicionalni slovenski zajtrk na PŠ Unec

Na Podružnični šoli Unec smo se po slastnem slovenskem zajtrku v telovadnici šole pridružili dvema čebelarkama iz Društva čebelarjev Rakek, ki sta nam povedali ogromno zanimivega o čebelah in njihovem delu ter slastnem medu in drugih medenih izdelkih. Ogledali smo si tudi panj. V drugem delu naravoslovnega dne so učenci izdelali čebele, kazala za knjigo…

Simbioza giba

Letos je naša šola ponovno sodelovala v Simbiozi giba, vseslovenskemu projektu na področju gibanja, rekreacije, športa, telesne kulture in medgeneracijskega…

Razstava Notranjskega muzeja – Kdor seje, ta žanje: Šolski vrtovi na Notranjskem

V četrtek, 27. septembra, ob 19. uri je bilo v Notranjskem muzeju v Postojni odprtje kar dveh razstav; gostujoče razstave Slovenskega šolskega muzeja – Učilnica v naravi: Šolski vrt včeraj, danes, jutri in razstave Notranjskega muzeja – Kdor seje, ta žanje: Šolski vrtovi na Notranjskem.

V dobri uri dolgem spremljajočem programu, kjer so poleg pravljice o zeliščih v japonskem…

ČŠOD Medvedje Brdo – 3. dan

Čas je hitro minil in kar naenkrat je bil tu že petek, dan ko smo se vračali domov. Kot vse dni, nas je tudi zadnji dan grel sonček. Ogledali smo si manjšo kmetijo, tam pobrali jabolka in orehe, ter si ogledali muzej orodij in pripomočkov, ki so jih uporabljali v preteklosti. Športni učitelj nam je predstavil lokostrelstvo, v katerem smo se tudi sami preizkusili. Po kosilu smo se nekoliko…

CŠOD Medvedje Brdo 2. dan

Drugi dan na Medvedjem Brdu smo opazovali vreme in z vremenskimi pripomočki merili hitrost in smer vetra, temperaturo tal, zraka itd. Izdelali smo tudi prikaz kroženja vode v naravi in na hribu za domom spuščali zmaja.

Nato smo si natančno ogledali dve bližnji kmetiji, njihova gospodarska poslopja, obdelovalne površine ter živali na kmetiji.

Preizkusili smo se  tudi v plezanju po…

3. a, b CŠOD Medvedje Brdo

Učenci 3. a in 3. b razreda smo srečno prispeli na Medvedje Brdo. V lepem sončnem vremenu smo spoznavali okolico doma, izdelali sončno uro ter jo tudi preizkusili. Skozi teleskop smo opazovali sonce. Zvečer smo se odpravili na pohod z lučkami in opazovali zvezde. Več si lahko ogledate v…

KRATKA ZGODOVINA ŠOLE

Šola na Uncu ima dolgo in bogato zgodovino. Leta 1855 so vaščani organizirali prvi pouk v vasi, leta 1857 pa je bila šola uradno ustanovljena. Šolska zgradba je bila zgrajena leta 1864 in v njej poteka pouk še danes.

V skoraj 150 letih delovanja je dala prve učenosti mnogim znanim Slovencem. Obiskovali so jo: brata Jager (Ivan – znani arhitekt, Plečnikov sodobnik, Franc – misionar in čebelar), pisatelj Ivan Matičič (roman: Petrinka, Živi izviri, Fant s Kresinja, Rdeči signali,… njegove spomine na šolanje na Uncu pa je lepo zapisala njegova hči, pisateljica Nada Matičič v delu Moja hoja z očetom), jezikoslovec Lovro Mahnič (o njem piše v svojem romanu Prijan Lovro znani hrvaški pisatelj Avgust Šenoa), pisatelj Jelo Klančar (Korenine).

Šola se od junija 2001 imenuje po Rudolfu Maistru. Na Uncu je general in pesnik preživel zadnja leta svojega življenja in tu tudi umrl.

Naša šola že ves čas svojega delovanja skrbi za kulturno življenje v kraju. V zadnjih letih se posvečamo predvsem projektom, ki so povezani z zgodovino ter kulturnimi in naravnimi danostmi domačega kraja.

ZNAČILNOSTI, ZANIMIVOSTI KRAJA

Unec leži ob avtocesti Ljubljana–Postojna. Kljub majhnosti kraja pa najdete pri nas mnogo zanimivosti, ki si jih je vredno ogledati:

• vaška lipa – ena najstarejših in najlepših v Sloveniji (stara okrog 400 let);
  • cerkev Sv. Martina;
  • Maistrova hiša s spominsko ploščo (danes upravna stavba Kovinoplastike Lož, PE Kovind Unec);
  • Unška koliševka – največja udorna jama v Sloveniji;
  • naravni park Rakov Škocjan z znamenitostmi (veliki in mali naravni most, naravoslovna učna pot, Zelške jame, Tkalca jama);
  • CŠOD Rak v Rakovem Škocjanu.

Varna pot

• 18/01/2019PZ-MAT 9.a
  • 18/01/2019PZ-MAT 6.a
AEC v1.0.4
Copyright ©2013. OŠ Rakek - izvedba Edo Milavec - MV d.o.o.