PŠ Unec

uneclogo

Obvestila

7. razred – Ekskurzija v Posočje

Učenci 7. a in 7. b razreda bodo imeli v četrtek, 30. 5. 2019, ekskurzijo. Odpravili se bomo v Posočje, kjer si bomo ogledali muzej 1. sv. vojne v Kobaridu (Kobariški muzej), Mlekarno Planika v Kobaridu, si ogledali Most na Soči in se nato po smaragdni reki popeljali z ladjico, na kateri nam bodo pripravili tudi kosilo.

Odhod avtobusa izpred šole bo ob 7.15 uri, vrnili se bomo predvidoma…

Športni dan za učence 6. in 9. razredov

V sredo, 29. maja, bomo za učence 6. in 9. razredov organizirali športni dan. Pričetek je ob 8.00, zaključek pa je predviden ob 13.00.  Zbor je pod nadstreškom pri vhodu v 1. triado. Vse aktivnosti bodo potekala v trampolin parku Woop v Ljubljani. Strošek 13 eur, ki vključuje nogavice, zapestnice in strokovno vodenje ter prevoz, bo prištet položnici za prehrano. Učenci imejte s seboj…

ŠPORTNI DAN ODPADE

Obveščamo vas, da športni dan za učence in učenke 1.-5. razreda danes ODPADE.

Hvala za…

CŠOD Planinka, 2. in 3. dan

Drugi dan na Pohorju je bil kar naporen. Čeprav so nas presenetile prave majske snežinke, smo se pomerili v lokostrelstvu in ultimate frizbiju ter bejžbolu. Te dejavnosti so predstavljale uvod v naš dan, ki je bil v celoti športno obarvan. Po kosilu in kratkem počitku se je namreč ena skupina s kolesi odpeljala raziskovat okolico, druga skupina pa je najprej teoretično – v učilnici,…

Zadnje skupne popoldanske govorilne ure

Spoštovani starši!

Vabimo vas na zadnje skupne govorilne ure v letošnjem šolskem letu, ki bodo potekale v četrtek, 16. maja 2019, med 16.00 in…

CŠOD Planinka, 1. dan

Prvi dan na Slivniškem Pohorju je bil res vetroven in hladen, a to ni preveč oviralo naših dejavnosti. Ena skupina se je učila preživetja v naravi. Našteli smo predmete, ki bi nam pri tem lahko pomagali, in se pogovarjali o tem, kaj vse nas v naravi lahko ogroža ter katere situacije lahko sprožijo takšno ogroženost. Odpravili smo se v bližnji gozd, kjer smo se razdelili v skupine in…

Prihod sedmošolcev v CŠOD Planinka

Sporočamo, da smo sedmošolci z učiteljicama spremljevalkama varno prispeli v CŠOD Planinka na Slivniško Pohorje. Trenutno poteka namestitev po sobah, po kosilu pa se bomo udeležili prvih zanimivih dejavnosti.

Zelo smo veseli, da je prenehalo deževati in so se pokazali prvi sončni žarki.

Pošiljamo vam lepe pozdrave s Slivniškega Pohorja in obljubljamo, da se v prihodnjih dneh š…

Tehniški dan 1. a

V sredo, 9. 5. 2019, bodo učenci 1. a imeli tehniški dan. Ogledali si bodo obrat podjetja DS Smith na Rakeku. Učenci naj imajo s seboj nahrbtnik, peresnico, copate in pijačo. Oblečeni naj bodo v primerna oblačila in obutev, ker bomo do podjetja šli peš.
Malico bodo imeli v šoli. Tekom dneva bo vsak izdelal tudi svoj lastni izdelek.

Lepo pozdravljeni.
Razredničarka
Lucija…

ŠD Maistrov pohod (1. – 5. razred) odpade

Obveščamo vas, da športni dan danes odpade. O nadomestnem terminu boste obveščeni naknadno.

Lep pozdrav

Tomaž…

Novice

Obisk Arboretuma Volčji Potok

Z učenci 1. in 2. razreda Podružnične šole Unec smo danes obiskali Arboretum Volčji Potok. Učenci so spoznavali vrste dreves in grmov, raziskovali po Arboretumu, se poučili o uporabi rastlin in nekaterih strupenih vrstah. Naučili so se še veliko zanimivega o rastlinah, ki jih vzgajajo v Arboretumu. Tako smo na primer izvedeli, da so nekatere vrste dreves zelo stare in da so nekaj vrst…

Nacionalni UNESCO projekt VZGAJAMO ZELIŠČA »V starem iščem novo.« se je za letos zaključil

Že četrto leto zapored smo v času od 22. 9. 2018 do 22. 4. 2019 na 20 različnih vzgojno-izobraževalnih ustanovah po celi Sloveniji izvajali nacionalni UNESCO projekt VZGAJAMO ZELIŠČA »V starem iščem novo.«. Projekt smo koordinirali na PŠ »Rudolfa Maistra« Unec.

Glavni cilj projekta je bil obuditi vsaj košček že pozabljenega vedenja o zeliščih, predvsem o zeliščih iz…

Rezultati Žogarije

V spodnjem prispevku lahko preverite uvrstitve na Žogariji, ki je potekala na Rakeku 25. 4. .2019.

Čestitamo vse sodelujočim!

ZMAGOVALCI:

Skupno: Podružnična šola Rudolfa Maistra Unec
Spretnosti: Podružnična šola Rudolfa Maistra Unec
Nogomet: Podružnična šola Maksim Gaspari Begunje
Kviz: OŠ Jožeta Krajca, Rakek
Fair Play: OŠ Notranjski odred…

Noč knjige na PŠ Unec

Svetovni dan knjige in avtorskih pravic smo letos obeležili na PŠ Unec.

Učenci so prebirali knjige v  družbi Lama in Lome ter njunih spremljevalk iz društva Tačk…

Plavalni tečaj

Učenci 1. a in 1. b so od 8. 3. do 22. 3. 2019 obiskovali plavalni tečaj v Ajdovščini. Prvi dan so pokazali, kaj že znajo, in na podlagi predznanja so jih vaditelji razdelili v skupine. Nato so v skupinah vsak dan veselo čofotali, se učili in utrjevali različne tehnike plavanja. Prav vsi učenci so se potrudili po svojih močeh in zadnji dan pokazali svoj napredek.

Učenci so v vod…

Od 18. marca do 27. marca učenci 2. a in 2. b razreda na bazenu v Ajdovščini opravljajo 20-urni tečaj plavanja. Razdeljeni po skupinah izpopolnjujejo svoje tehnike plavanja. Vsi učenci se zelo trudijo in so že napredovali v plavanju. Zadnji dan jih čaka še zaključni preizkus, kjer bodo lahko pokazali, kako dobro jim gre. Nagrajeni bodo z delfinčki in morskim…

Vesel 8. marec

Drage punce, ženske vseh starosti,
danes praznujete in slavite.
Želimo vam čudovit dan,
poln smeha in ljubezni,
objemov in…

Pustno rajanje na PŠ Unec

Pust, pust krivih ust, k nam prišel je na dopust.
Pust preganja hladno zimo, z njim se skupaj veselimo.
V deželo vabi spet pomlad, s pustom gremo praznovat …
Tudi na podružnični šoli Unec smo na pustni torek preganjali zimo in klicali pomlad. V zelo izvirnih in norčavih maskah smo se poveselili, zaplesali in peli pustn…

Kulturni dan v Narodni galeriji

Z učenci 1. razreda z OŠ Rakek ter učenci 1.-3. razreda s PŠ Unec smo danes obiskali Narodno galerijo v Ljubljani. Po sprehodu v parku Tivoli, kjer smo si lahko ogledali trenutno razstavo reprodukcij iz Narodne galerije, smo se odpravili na lov za zakladom, ki nam ga je pripravil škrat Gal, ki domuje v GALeriji. Po poti smo spoznali čudovite umetnine in zgodbe junakov, ki so jih umetnik…

KRATKA ZGODOVINA ŠOLE

Šola na Uncu ima dolgo in bogato zgodovino. Leta 1855 so vaščani organizirali prvi pouk v vasi, leta 1857 pa je bila šola uradno ustanovljena. Šolska zgradba je bila zgrajena leta 1864 in v njej poteka pouk še danes.

V skoraj 150 letih delovanja je dala prve učenosti mnogim znanim Slovencem. Obiskovali so jo: brata Jager (Ivan – znani arhitekt, Plečnikov sodobnik, Franc – misionar in čebelar), pisatelj Ivan Matičič (roman: Petrinka, Živi izviri, Fant s Kresinja, Rdeči signali,… njegove spomine na šolanje na Uncu pa je lepo zapisala njegova hči, pisateljica Nada Matičič v delu Moja hoja z očetom), jezikoslovec Lovro Mahnič (o njem piše v svojem romanu Prijan Lovro znani hrvaški pisatelj Avgust Šenoa), pisatelj Jelo Klančar (Korenine).

Šola se od junija 2001 imenuje po Rudolfu Maistru. Na Uncu je general in pesnik preživel zadnja leta svojega življenja in tu tudi umrl.

Naša šola že ves čas svojega delovanja skrbi za kulturno življenje v kraju. V zadnjih letih se posvečamo predvsem projektom, ki so povezani z zgodovino ter kulturnimi in naravnimi danostmi domačega kraja.

ZNAČILNOSTI, ZANIMIVOSTI KRAJA

Unec leži ob avtocesti Ljubljana–Postojna. Kljub majhnosti kraja pa najdete pri nas mnogo zanimivosti, ki si jih je vredno ogledati:

• vaška lipa – ena najstarejših in najlepših v Sloveniji (stara okrog 400 let);
  • cerkev Sv. Martina;
  • Maistrova hiša s spominsko ploščo (danes upravna stavba Kovinoplastike Lož, PE Kovind Unec);
  • Unška koliševka – največja udorna jama v Sloveniji;
  • naravni park Rakov Škocjan z znamenitostmi (veliki in mali naravni most, naravoslovna učna pot, Zelške jame, Tkalca jama);
  • CŠOD Rak v Rakovem Škocjanu.

Varna pot

Povečaj zemljevid

Prihajajoči dogodki

• 24/05/2019PZ-MAT 6.a
  • 24/05/2019PZ-MAT 6.b
  • 24/05/2019PZ-MAT 8.a
AEC v1.0.4
Copyright ©2013. OŠ Rakek - izvedba Edo Milavec - MV d.o.o.