PŠ Unec

uneclogo

Obvestila

Kulturni dan – Muzej krasa in bibliobus

V petek, 26. 10. 2018, bomo z učenci 1., 2. in 3. razreda PŠ Unec izvedli KULTURNI DAN – obisk KNJIŽNICE, BIBLIOBUSA in MUZEJA KRASA v Postojni.

S seboj naj imajo nahrbtnik za šolsko malico.

Učenci naj pridejo v šolo najkasneje ob 8.00. Na Unec se vrnemo ob 12. 40.

Vstopnina za muzej (4€) in prevoz bosta poračunana na položnici plačila mesečnih obveznosti za mesec…

Obvestilo za starše

Kulturni dan – MUZEJ KRASA in BIBLIOBUS, 1. in 2. razred Rakek

Obveščamo Vas, da bomo v torek, 23. 10. 2018, izvedli kulturni dan za učence 1. a in 2. a razreda z Rakeka. V Postojni bomo obiskali MUZEJ KRASA, MESTNO KNJIŽNICO ter si ogledali BIBLIOBUS.

Učenci naj pridejo v šolo do 8.00. Vrnemo se okrog 12.50.

S seboj naj imajo nahrbtnik za šolsko malico.

Stroški vstopnine (4 €) in prevoza bodo obračunani na položnici za…

Govorilne ure

V četrtek, 18. 10. 2018, med 16.00 in 17.30 vas vabimo na govorilno uro.

Stopite do razredničarke ali do drugih učiteljev in učiteljic ter se pozanimajte o svojem…

Ponovno pojav uši

Spoštovani starši!

Obveščam vas, da so se v 2. razredu pojavile uši. Prosim, da ukrepate v skladu z navodili, ki so jih prejeli učenci (tudi starši otrok preostalih razredov).

Razredničarka Suzana…

Teden otroka

Spoštovani starši!

V sredo, 3. 10. 2018, se bomo v oddelkih podaljšanega bivanja igrali na stadionu. Igre bodo potekale od 13.30 do 14.45 ure. Učenci naj bodo primerno obuti in oblečeni. S seboj naj prinesejo bidon oz. plastenko vode. V šolo se vrnemo v času popoldanske malice. Na ta dan učenci podaljšanega bivanja ne bodo uspeli opraviti domačega dela v šoli. V primeru, da bost…

Delovna sobota – ŠD oviratek

OBVESTILO

4. RAKOVŠKI OVIRATEK

V soboto, 29. 9. 2018, se bo na šolskem stadionu na Rakeku in v njegovi okolici odvil 4. RAKOVŠKI OVIRATEK. Otroci naj bodo oblečeni v oblačila, primerna za kakšno blatno lužo in obuti v športne copate z nedrsečim podplatom, saj se bodo gibali po različnih površinah (strmo, makadam, zemlja, trava). S seboj naj prinesejo rezervna oblačila in…

Pojav uši

Spoštovani starši!

Obveščam vas, da so se v 3. razredu pojavile uši. Prosim, da ukrepate v skladu z navodili, ki so jih prejeli učenci.

Razredničarka Špela…

Pojavljanje uši

V začetku tega šolskega leta v 5. razredu ponovno opažamo pojavljanje uši. Vse starše naprošamo, da redno pregledujejo lasišče in da se v primeru, ko odkrijejo sledi zajedalcev, dosledno ravnajo po navodilu, ki so ga učenci prejeli v…

Novice

Simbioza giba

Letos je naša šola ponovno sodelovala v Simbiozi giba, vseslovenskemu projektu na področju gibanja, rekreacije, športa, telesne kulture in medgeneracijskega…

Razstava Notranjskega muzeja – Kdor seje, ta žanje: Šolski vrtovi na Notranjskem

V četrtek, 27. septembra, ob 19. uri je bilo v Notranjskem muzeju v Postojni odprtje kar dveh razstav; gostujoče razstave Slovenskega šolskega muzeja – Učilnica v naravi: Šolski vrt včeraj, danes, jutri in razstave Notranjskega muzeja – Kdor seje, ta žanje: Šolski vrtovi na Notranjskem.

V dobri uri dolgem spremljajočem programu, kjer so poleg pravljice o zeliščih v japonskem…

ČŠOD Medvedje Brdo – 3. dan

Čas je hitro minil in kar naenkrat je bil tu že petek, dan ko smo se vračali domov. Kot vse dni, nas je tudi zadnji dan grel sonček. Ogledali smo si manjšo kmetijo, tam pobrali jabolka in orehe, ter si ogledali muzej orodij in pripomočkov, ki so jih uporabljali v preteklosti. Športni učitelj nam je predstavil lokostrelstvo, v katerem smo se tudi sami preizkusili. Po kosilu smo se nekoliko…

CŠOD Medvedje Brdo 2. dan

Drugi dan na Medvedjem Brdu smo opazovali vreme in z vremenskimi pripomočki merili hitrost in smer vetra, temperaturo tal, zraka itd. Izdelali smo tudi prikaz kroženja vode v naravi in na hribu za domom spuščali zmaja.

Nato smo si natančno ogledali dve bližnji kmetiji, njihova gospodarska poslopja, obdelovalne površine ter živali na kmetiji.

Preizkusili smo se  tudi v plezanju po…

3. a, b CŠOD Medvedje Brdo

Učenci 3. a in 3. b razreda smo srečno prispeli na Medvedje Brdo. V lepem sončnem vremenu smo spoznavali okolico doma, izdelali sončno uro ter jo tudi preizkusili. Skozi teleskop smo opazovali sonce. Zvečer smo se odpravili na pohod z lučkami in opazovali zvezde. Več si lahko ogledate v…

TD Promet

V petek, 14. 9. 2018, smo imeli v 1. b in 2. b tehniški dan “Promet”. Pogovarjali smo se o prometnih znakih in prometnih pravilih, s policistom pa smo odšli na učni sprehod, kjer so prvošolci prvič sami prečkali cesto. Izdelali smo prometne znake in vozila in svoje znanje v namišljenih situacijah preko igre tudi preizkusili.

Tukaj si lahko pogledate več…

Prvošolčki podružnične šole Unec

Počitnice so se končale in prvošolci so komaj čakali, da sedejo v šolske klopi. Ob vstopu v šolo sta jih najprej toplo pozdravila gospa ravnateljica in župan Občine Cerknica gospod Marko Rupar. Po kratkem kulturnem programu so si z novo učiteljico Nežo ogledali razred, ustvarjali, se posladkali in tako veselo vstopili v šolsko…

Proslava ob dnevu državnosti na PŠ Unec

Že 27 let je minilo, odkar je naša Slovenija postala samostojna domovina. Vsako leto se tega pomembnega dogodka spomnimo na zadnji šolski dan na proslavi ob dnevu državnosti.

Tudi letos so nam učenci pripravili pester in zanimiv program. S petjem, igranjem, recitiranjem so nas zabavali in nam pričarali posebno vzdušje. Pozdravila nas je tudi ga. ravnateljica, ki je povedala nekaj …

Delavnica Mleko in mlečni izdelki

Danes, 19. 6., nas je na PŠ Unec v 1. in 3. r. ponovno obiskala ga. Tamara Urbančič, univerzitetna diplomirana inženirka zootehnike. Ga. Tamara je tudi mentorica kar nekaj kmetijskih krožkov po osnovnih šolah v primorsko-notranjski regiji ter izvajalka najrazličnejših delavnic za naravoslovne in tehniške dni. Te so letos preko LAS Notranjska sofinancirane iz Evropskega kmetijskega sklada…

KRATKA ZGODOVINA ŠOLE

Šola na Uncu ima dolgo in bogato zgodovino. Leta 1855 so vaščani organizirali prvi pouk v vasi, leta 1857 pa je bila šola uradno ustanovljena. Šolska zgradba je bila zgrajena leta 1864 in v njej poteka pouk še danes.

V skoraj 150 letih delovanja je dala prve učenosti mnogim znanim Slovencem. Obiskovali so jo: brata Jager (Ivan – znani arhitekt, Plečnikov sodobnik, Franc – misionar in čebelar), pisatelj Ivan Matičič (roman: Petrinka, Živi izviri, Fant s Kresinja, Rdeči signali,… njegove spomine na šolanje na Uncu pa je lepo zapisala njegova hči, pisateljica Nada Matičič v delu Moja hoja z očetom), jezikoslovec Lovro Mahnič (o njem piše v svojem romanu Prijan Lovro znani hrvaški pisatelj Avgust Šenoa), pisatelj Jelo Klančar (Korenine).

Šola se od junija 2001 imenuje po Rudolfu Maistru. Na Uncu je general in pesnik preživel zadnja leta svojega življenja in tu tudi umrl.

Naša šola že ves čas svojega delovanja skrbi za kulturno življenje v kraju. V zadnjih letih se posvečamo predvsem projektom, ki so povezani z zgodovino ter kulturnimi in naravnimi danostmi domačega kraja.

ZNAČILNOSTI, ZANIMIVOSTI KRAJA

Unec leži ob avtocesti Ljubljana–Postojna. Kljub majhnosti kraja pa najdete pri nas mnogo zanimivosti, ki si jih je vredno ogledati:

• vaška lipa – ena najstarejših in najlepših v Sloveniji (stara okrog 400 let);
  • cerkev Sv. Martina;
  • Maistrova hiša s spominsko ploščo (danes upravna stavba Kovinoplastike Lož, PE Kovind Unec);
  • Unška koliševka – največja udorna jama v Sloveniji;
  • naravni park Rakov Škocjan z znamenitostmi (veliki in mali naravni most, naravoslovna učna pot, Zelške jame, Tkalca jama);
  • CŠOD Rak v Rakovem Škocjanu.

Varna pot

• 15/11/2018PZ FIZ - 8. a
  • 17/11/2018Državno tekmovanje iz znanja o sladkorni bolezni
AEC v1.0.4
Copyright ©2013. OŠ Rakek - izvedba Edo Milavec - MV d.o.o.