PŠ Unec

uneclogo

Novice

Obisk Predsedniške palače

Učenci 4. c in 5. a razreda smo se v mesecu novembru udeležili likovnega natečaja z naslovom  »V KAKŠNEM SVETU SI ŽELIMO ODRAŠČATI OTROCI«.  Doletela nas je ta čast, da smo se lahko včeraj,  20. novembra, udeležili delavnice in slavnostne prireditve ob praznovanju UNICEF-ovega svetovnega dneva otrok. Otroci so v Kristalni dvorani pod vodstvom mentorjev ustvarili svet, v katerem…

Tradicionalni slovenski zajtrk

Danes smo tudi na PŠ Unec udejanjili tradicionalni slovenski zajtrk, in sicer s kruhom, maslom, medom, mlekom in jabolki – vse domačega izvora. Po zajtrku nas je obiskala gospa čebelarka, ki nam je na zelo zanimiv način predstavila delo čebel in čebelarjev. Za obisk se ji lepo…

Simbioza giba 2019 PŠ Unec

Danes je naša šola v okviru projekta “Simbioza giba” v šolo povabila dedke in babice. Skupaj smo se odpravili na pohod na Stari grad in skupaj preživeli lepo dopoldne. Hvala vsem udeležencem za prijetno družbo!

Več si lahko ogledate v…

TD Promet

V sredo, 2. 10. 2019, smo imeli v 1. b in 2. b tehniški dan “Promet”. Pogovarjali smo se o prometnih znakih in prometnih pravilih, s policistom pa smo odšli na učni sprehod, kjer so prvošolci prvič sami prečkali cesto. Izdelali smo avtomobile, semaforje in prometne znake iz odpadne embalaže, svoje znanje pa so učenci preizkusili tudi preko igre v namišljen…

4. a, 4. b, 4. c CŠOD Lipa 4. dan

Predzadnji dan v Črmošnjicah smo se preizkusili v ročnih spretnostih, potrebno je bilo namreč narediti veliko vozlov, da smo uspeli narediti splav. Učitelji v domu Lipa so nas naučili izdelati tudi mlinček na vodi.

Po kosilu smo se odpravili v Semič, kjer smo si ogledali sadni vrt, odšli na težko pričakovani sladoled in si ogledali izvir reke Krupe. Zvečer smo imeli pravo min…

4. a, 4. b, 4. c CŠOD Lipa 3. dan

V oblačnem vremenu smo se igrali ob bližnjem potoku, delali poizkuse, spuščali splave,

plezali, igrali nogomet, slikali in še in še.

Predvsem pa smo preživeli še en lep in zanimiv dan v družbi svojih sošolcev in učiteljev.

Fotografije si lahko ogledat…

4. a, 4. b, 4. c CŠOD Lipa 2. dan

Drugi dan v Črmošnjicah je bil sončno in raziskovalno obarvan. Sestavljali smo klopotce, mlinčke, sončne kolektorje,  merili moč vetra ter si ogledali vodohran Brezovica. Večer smo zaključili z družabnimi igrami, kjer ni manjkalo smeha in dobre volje.

Več si lahko ogledate v…

Sprejem prvošolcev na PŠ Unec

Počitnic je konec in spet je tukaj novo šolsko leto. Šolo, ki je med počitnicami samevala in bila kar malo dolgočasna, so na prvi šolski dan spet napolnili otroški smeh, živahnost ter veselje.
Nadvse pomemben pa je bil ta dan za prvošolce, saj so postali pravi šolarji. Prav zato se vsako leto potrudimo in jim pripravimo sprejem, ki jim bo ostal v lepem spominu. Prvošolce sta…

Proslava ob dnevu državnosti na PŠ Unec

Ob dnevu državnosti smo na zadnji šolski dan z učenci pripravili proslavo v počastitev samostojne Slovenije. Po proslavi je sledila tudi slavnostna podelitev najvišjih priznanj učencem od 1. do 3. razreda. Ga. ravnateljica je z nami podelila nekaj besed o pomembnosti praznika ter ob koncu vsem skupaj zaželela prijetn…

Obvestila

Šolsko tekmovanje za Cankarjevo priznanje

V torek, 12. 11. 2019, se bo 41 učencev 4.-9. razreda naše šole udeležilo šolskega tekmovanja za Cankarjevo priznanje. Letošnje tekmovanje ima naslov Jaz, ti, mi vsi. Učenci tekmovalci so v preteklih tednih pridno prebirali razpisana književna besedila in se o njih pogovarjali s svojimi mentoricami.

Tekmovanje za 4. in 5. razred bo ob 11. uri in bo trajalo 60 minut, za učence 6.-9.

Pojav uši

Na šoli so se pojavile uši. Učenci 6. b razreda so dobili obvestila  z informacijami o ušeh in navodili za ustrezno…

KD, 9. razred (Začetki slov. književnosti na Dolenjskem)

V ponedeljek, 14. 10. 2019, bodo imeli devetošolci kulturni dan. Odpravili se bomo na Dolenjsko. Ogledali si bomo rojstno hišo in spominsko sobo Primoža Trubarja, izvir reke Krke in Krško jamo ter domačijo Josipa Jurčiča in muzej na prostem v Muljavi.

Odhod izpred šole bo točno ob 8. uri, na postaji na Uncu poberemo učence ob 8.05. Učenci naj pridejo v šolo oz. na postajo…

SIMBIOZA GIBA

DRAGA DEDEK IN BABICA!

Leto je spet naokrog in naša šola tudi letos sodeluje pri projektu SIMBIOZA GIBA, ki bo potekal med 14. in 21. OKTOBROM 2019. V tem času bomo v šoli pripravili gibalni program, namenjen prav vam. Skupaj se bomo igrali gibalne igre, šli na sprehod in se pri tem neizmerno zabavali. Prijaviti se je potrebno na telefonsko številko  040 336 311.

Veseli bomo, če s…

Drobtinica

Spoštovani starši!

Naša šola že več let v sodelovanju z Območnim združenjem RK Cerknica obeleži Svetovni dan hrane z aktivnim sodelovanjem v humanitarni akciji Drobtinica. Tako bomo tudi letos v petek, 18. 10. 2019, od 13.00 do 18.00 imeli stojnico s sladkimi dobrotami v Mercator centru v Cerknici. Na stojnici bomo kruh in pecivo menjali za denar. Vabimo vas, da nam pomagate zbirat…

ŠD rolanje/kotalkanje 4. razred

Na OŠ »Jožeta Krajca« Rakek bomo v  torek, 8. 10. 2019, izvedli športni dan rolanje/kotalkanje za učence in učenke 4. razreda (učenci matične šole in podružnice Rakek).

Učenci OŠ »Jožeta Krajca« Rakek pridejo v šolo ob 8.20, nato pa se bodo z razredničarko odpravili na atletski stadion, kjer bo športni dan potekal.
Učenci podružnične šole Unec pridejo v šolo ob…

ŠD ROLANJE za 4. razred odpovedan

Obveščamo vas, da je športni dan rolanje za učence in učenke 4. razreda, ki bi moral potekati v sredo, 2. 10. 2019, ODPOVEDAN zaradi slabe vremenske napovedi.

Nadomestni termin bomo sporočili naknadno.

Športn…

Dan otroka

Spoštovani starši!

V torek, 1. 10. 2019, se bomo v oddelkih podaljšanega bivanja igrali na stadionu. Igre bodo potekale od 13.30 do 14.30. Učenci naj bodo primerno obuti in oblečeni. S seboj naj prinesejo bidon oz. plastenko vode. V šolo se vrnemo v času popoldanske malice. Na ta dan učenci podaljšanega bivanja ne bodo uspeli opraviti domačega dela v šoli. V primeru, da boste ravno…

ND – Križna jama

V petek, 20. 9. 2019, bomo za učence 8. a in b razreda izvedli naravoslovni dan Križna jama.

Pričetek: Učenci pridete v šolo ob 8.00 uri. Potrebujete nahrbtnik za malico in debelejše nogavice oz. dokolenke. Pred vstopom v jamo se boste preobuli v škornje.

Avtobus: Ob 8.10 se izpred šole odpeljemo z avtobusom v Križno jamo. Bodite primerno obuti (pohodni čevlji) in…

KRATKA ZGODOVINA ŠOLE

Šola na Uncu ima dolgo in bogato zgodovino. Leta 1855 so vaščani organizirali prvi pouk v vasi, leta 1857 pa je bila šola uradno ustanovljena. Šolska zgradba je bila zgrajena leta 1864 in v njej poteka pouk še danes.

V skoraj 150 letih delovanja je dala prve učenosti mnogim znanim Slovencem. Obiskovali so jo: brata Jager (Ivan – znani arhitekt, Plečnikov sodobnik, Franc – misionar in čebelar), pisatelj Ivan Matičič (roman: Petrinka, Živi izviri, Fant s Kresinja, Rdeči signali,… njegove spomine na šolanje na Uncu pa je lepo zapisala njegova hči, pisateljica Nada Matičič v delu Moja hoja z očetom), jezikoslovec Lovro Mahnič (o njem piše v svojem romanu Prijan Lovro znani hrvaški pisatelj Avgust Šenoa), pisatelj Jelo Klančar (Korenine).

Šola se od junija 2001 imenuje po Rudolfu Maistru. Na Uncu je general in pesnik preživel zadnja leta svojega življenja in tu tudi umrl.

Naša šola že ves čas svojega delovanja skrbi za kulturno življenje v kraju. V zadnjih letih se posvečamo predvsem projektom, ki so povezani z zgodovino ter kulturnimi in naravnimi danostmi domačega kraja.

ZNAČILNOSTI, ZANIMIVOSTI KRAJA

Unec leži ob avtocesti Ljubljana–Postojna. Kljub majhnosti kraja pa najdete pri nas mnogo zanimivosti, ki si jih je vredno ogledati:

• vaška lipa – ena najstarejših in najlepših v Sloveniji (stara okrog 400 let);
  • cerkev Sv. Martina;
  • Maistrova hiša s spominsko ploščo (danes upravna stavba Kovinoplastike Lož, PE Kovind Unec);
  • Unška koliševka – največja udorna jama v Sloveniji;
  • naravni park Rakov Škocjan z znamenitostmi (veliki in mali naravni most, naravoslovna učna pot, Zelške jame, Tkalca jama);
  • CŠOD Rak v Rakovem Škocjanu.

Varna pot

• 25/11/2019PZ ZGO 9.a
  • 25/11/2019 14:00Državno tekmovanje iz angleščine za 8. r
AEC v1.0.4
Copyright ©2013. OŠ Rakek - izvedba Edo Milavec - MV d.o.o.