PŠ Unec

uneclogo

Obvestila

Območno tekmovanje za Cankarjevo priznanje

Tekmovanje bo v sredo, 24. 1. 2018, na OŠ Ivana Cankarja na Vrhniki. Prevoz je organiziran s kombijem, odhod je ob 12.45 izpred šole, povratek pa okrog 16.30.

Mentorica: Metoda…

JUTRI – Jani Prgić: Tanka črta odgovornosti

Vabimo vas, da se nam v sredo, 17. januarja 2018, ob 17.30 pridružite v jedilnici šole
na delavnici Janija Prgića – TANKA ČRTA ODGOVORNOSTI.
Delavnica Tanka črta odgovornosti na zabaven način odpira resne teme iz našega dela in osebnega življenja tako, da se vsak zelo dobro prepozna v predstavljenih primerih. Tanka črta odgovornosti nastavlja ogledalo vsem nam in razgalja nezavedn…

Ogled košarkarske tekme v Stožicah – 15. 1. 2018

Obvestilo

V ponedeljek, 15. januarja, bomo za učence izbirnih (obveznih in neobveznih) predmetov s področja športa organizirali ogled košarkarske tekme 1. slovenske košarkarske lige v Stožicah med Petrolom Olimpijo in Zlatorogom iz Laškega. Odhod je predviden ob 15.45 izpred šole na Rakeku (Unec 15.50 na avtobusni postaji). Vstopnina (2,5 EUR) in strošek prevoza bosta prišteta k…

Voščilo 2018

DANES – Predavanje za starše: Čigava odgovornost so otrokove pravice

V ponedeljek, 18. decembra 2017, ob 17.00 vas vabimo v učilnico C1  na predavanje z naslovom

Čigava odgovornost so otrokove pravice.

Ker je odgovornost naša letošnja prioriteta, smo se odzvali na brezplačno ponujen seminar za starše s strani organizacije UNICEF, na katerem bo tekla beseda o ODGOVORNOSTI.

Nekaj namigov:

Odgovornosti odraslih se vsi dobro zavedamo.
Kaj pa…

Odpoved dopoldanskih govorilnih ur

V ponedeljek, 18. 12. 2017, dopoldanske govorilne ure pri meni odpadejo zaradi moje odsotnosti. Na GU se lahko oglasite po dogovoru.

Hvala za razumevanje.

Mojca Podobnikar, učiteljica…

ŠOLSKO TEKMOVANJE ZA CANKARJEVO PRIZNANJE

Šolsko tekmovanje za Cankarjevo priznanje bo v torek, 12. 12. 2017, od 13.00 do 14.30 v učilnici C3.

Vodja tekmovanja:

Metoda…

6. a – Sistematski pregled

V sredo, 6. 12. 2017, bodo imeli učenci 6. a preventivni sistematski zdravstveni pregled v ZD Cerknica. Učenci bodo pregledani tako pri pediatru kot pri zobozdravniku (zobozdravstvena sistematika). Na pregled se bomo odpeljali s šolskim avtobusom ob 8.15, vrnili pa se bomo predvidoma v času kosila.

Učenci naj imajo ta dan s seboj kartico zdravstvenega zavarovanja, zobozdravstven…

PRIHOD V CŠOD AJDA

Učenci 8. a razreda in učiteljici sporočamo, da smo srečno prispeli v CSOD, se namestili po sobah in pričeli z…

Novice

Proslava ob dnevu samostojnosti in enotnosti

22. 12. 2017 smo na naši šoli s prireditvijo proslavili dan samostojnosti in enotnosti. Sodelovali so vsi učenci, učitelji in gospa ravnateljica ter se predstavili z različnimi točkami. Spregovorili smo nekaj besed o pomenu tega praznika in recitirali pesmi. S plesom, prazničnimi pesmicami in toplimi voščili smo se poslovili od starega leta ter si zaželeli vse lepo v novem.

SREČNO…

Novosti v šolski knjižnici – december 2017

Rezultati tekmovanja BOBER (PŠ Unec)

Bronasto priznanje na PŠ Unec prejmejo:

Lovro Nemgar

Neža Udovič

Neža Rikke Rutar

Taj Urbas

Vsem učencem…

Novosti v šolski knjižnici – december 2017

novosti v šolski knjižnici december

Novost je tudi knjižna polica z deli v angleščini, ki niso okrajšana in v katerih angleščina ni poenostavljena, ampak pristna in ‘sočna’. Vabljeni, da si izmed različnih žanrov izberete knjigo v angleščini po vašem…

Novoletne delavnice

Prazniki že trkajo na vrata in na Uncu smo si prvo praznično vzdušje pričarali v četrtek, 30. 11. 2017,  z novoletnimi delavnicami. Popoldan smo v šolo povabili starše vseh naših učencev. Otroci so skupaj s starši izdelovali novoletne smrečice, ki že krasijo hodnike naše šole.

TUKAJ si lahko ogledate nekaj…

Razstava “Začutite, kar čutijo nedolžni”

V večnamenskem prostoru šole si v mesecu decembru lahko ogledate razstavo risb otrok, ki se pred bombniki skrivajo v votlinah Nubskih gora v Sudanu. Avtorja razstave  “Začutite, kar čutijo nedolžni” sta človekoljuba Tomo Križnar in Bojana Pivk Križnar.

“Šest tisoč šolarjev je razrezalo par sto podarjenih svinčnikov na manjše koščke, da jih je več prišlo do pisala. Iztrga…

NOVOSTI V ŠOLSKI KNJIŽNICI

NOVOSTI V ŠOLSKI…

Tradicionalni slovenski zajtrk

V petek, 17. 11. 2017, smo tudi na Uncu obeležili dan slovenske hrane, in sicer s tradicionalnim slovenskim zajtrkom – z mlekom, kruhom, z maslom in medom ter jabolkom. Ko smo pojedli, nas je obiskal čebelar in nam podal veliko zanimivih informacij o življenju čebel in njihovem pomenu za človeka. Pokazal nam je čebelje proizvode in nekatere izmed njih smo tudi pokusili.

1. in 2. razred…

Slikanje z usti

V petek, 27. 10., smo imeli na Uncu obisk Benjamina Žnidaršiča in Željka Vertlja. Pogovarjali smo se o življenju tetraplegikov, nato pa sta nam prikazala, kako se slika z usti, v čemer so se preizkusili tudi učenci.

Druženje z obema slikarjema je bilo zelo prijetno, kar povedo vtisi nekaterih učencev:

– Všeč mi je bilo, ko je gospod Benjamin povedal, kako poteka njegov dan doma.

KRATKA ZGODOVINA ŠOLE

Šola na Uncu ima dolgo in bogato zgodovino. Leta 1855 so vaščani organizirali prvi pouk v vasi, leta 1857 pa je bila šola uradno ustanovljena. Šolska zgradba je bila zgrajena leta 1864 in v njej poteka pouk še danes.

V skoraj 150 letih delovanja je dala prve učenosti mnogim znanim Slovencem. Obiskovali so jo: brata Jager (Ivan – znani arhitekt, Plečnikov sodobnik, Franc – misionar in čebelar), pisatelj Ivan Matičič (roman: Petrinka, Živi izviri, Fant s Kresinja, Rdeči signali,… njegove spomine na šolanje na Uncu pa je lepo zapisala njegova hči, pisateljica Nada Matičič v delu Moja hoja z očetom), jezikoslovec Lovro Mahnič (o njem piše v svojem romanu Prijan Lovro znani hrvaški pisatelj Avgust Šenoa), pisatelj Jelo Klančar (Korenine).

Šola se od junija 2001 imenuje po Rudolfu Maistru. Na Uncu je general in pesnik preživel zadnja leta svojega življenja in tu tudi umrl.

Naša šola že ves čas svojega delovanja skrbi za kulturno življenje v kraju. V zadnjih letih se posvečamo predvsem projektom, ki so povezani z zgodovino ter kulturnimi in naravnimi danostmi domačega kraja.

ZNAČILNOSTI, ZANIMIVOSTI KRAJA

Unec leži ob avtocesti Ljubljana–Postojna. Kljub majhnosti kraja pa najdete pri nas mnogo zanimivosti, ki si jih je vredno ogledati:

• vaška lipa – ena najstarejših in najlepših v Sloveniji (stara okrog 400 let);
  • cerkev Sv. Martina;
  • Maistrova hiša s spominsko ploščo (danes upravna stavba Kovinoplastike Lož, PE Kovind Unec);
  • Unška koliševka – največja udorna jama v Sloveniji;
  • naravni park Rakov Škocjan z znamenitostmi (veliki in mali naravni most, naravoslovna učna pot, Zelške jame, Tkalca jama);
  • CŠOD Rak v Rakovem Škocjanu.

Varna pot

Povečaj zemljevid

Prihajajoči dogodki

• 18/01/2018PZ-MAT 1.a
  • 18/01/2018 12:30Regijsko tekmovanje iz angleščine
  • 19/01/2018 09:10NIT - Pisno ocenjevanje znanja
  • 22/01/20186. b: Zimska šola v naravi
  • 22/01/20186. a: Zimska šola v naravi
  • 22/01/2018PZ SLJ (8. razred, 1. in 2. skupina)
AEC v1.0.4
Copyright ©2013. OŠ Rakek - izvedba Edo Milavec - MV d.o.o.