PŠ Unec

uneclogo

Novice

Prireditev ob dnevu samostojnosti in enotnosti ter ob zaključku koledarskega leta

Danes smo na PŠ Rudolfa Maistra Unec s prireditvijo obeležili državni praznik – dan samostojnosti in enotnosti, hkrati pa se poslovili od koledarskega leta.

Na prireditvi nas je najprej nagovorila gospa ravnateljica,  mag. Anita Knez, nato pa so nas učenci šole popeljali v praznični čas s plesom, prazničnimi pesmicami, recitacijami in igranjem na harmoniko.

Želimo vam vesele,…

Obisk Predsedniške palače

Učenci 4. c in 5. a razreda smo se v mesecu novembru udeležili likovnega natečaja z naslovom  »V KAKŠNEM SVETU SI ŽELIMO ODRAŠČATI OTROCI«.  Doletela nas je ta čast, da smo se lahko včeraj,  20. novembra, udeležili delavnice in slavnostne prireditve ob praznovanju UNICEF-ovega svetovnega dneva otrok. Otroci so v Kristalni dvorani pod vodstvom mentorjev ustvarili svet, v katerem…

Tradicionalni slovenski zajtrk

Danes smo tudi na PŠ Unec udejanjili tradicionalni slovenski zajtrk, in sicer s kruhom, maslom, medom, mlekom in jabolki – vse domačega izvora. Po zajtrku nas je obiskala gospa čebelarka, ki nam je na zelo zanimiv način predstavila delo čebel in čebelarjev. Za obisk se ji lepo…

Simbioza giba 2019 PŠ Unec

Danes je naša šola v okviru projekta “Simbioza giba” v šolo povabila dedke in babice. Skupaj smo se odpravili na pohod na Stari grad in skupaj preživeli lepo dopoldne. Hvala vsem udeležencem za prijetno družbo!

Več si lahko ogledate v…

TD Promet

V sredo, 2. 10. 2019, smo imeli v 1. b in 2. b tehniški dan “Promet”. Pogovarjali smo se o prometnih znakih in prometnih pravilih, s policistom pa smo odšli na učni sprehod, kjer so prvošolci prvič sami prečkali cesto. Izdelali smo avtomobile, semaforje in prometne znake iz odpadne embalaže, svoje znanje pa so učenci preizkusili tudi preko igre v namišljen…

4. a, 4. b, 4. c CŠOD Lipa 4. dan

Predzadnji dan v Črmošnjicah smo se preizkusili v ročnih spretnostih, potrebno je bilo namreč narediti veliko vozlov, da smo uspeli narediti splav. Učitelji v domu Lipa so nas naučili izdelati tudi mlinček na vodi.

Po kosilu smo se odpravili v Semič, kjer smo si ogledali sadni vrt, odšli na težko pričakovani sladoled in si ogledali izvir reke Krupe. Zvečer smo imeli pravo min…

4. a, 4. b, 4. c CŠOD Lipa 3. dan

V oblačnem vremenu smo se igrali ob bližnjem potoku, delali poizkuse, spuščali splave,

plezali, igrali nogomet, slikali in še in še.

Predvsem pa smo preživeli še en lep in zanimiv dan v družbi svojih sošolcev in učiteljev.

Fotografije si lahko ogledat…

4. a, 4. b, 4. c CŠOD Lipa 2. dan

Drugi dan v Črmošnjicah je bil sončno in raziskovalno obarvan. Sestavljali smo klopotce, mlinčke, sončne kolektorje,  merili moč vetra ter si ogledali vodohran Brezovica. Večer smo zaključili z družabnimi igrami, kjer ni manjkalo smeha in dobre volje.

Več si lahko ogledate v…

Sprejem prvošolcev na PŠ Unec

Počitnic je konec in spet je tukaj novo šolsko leto. Šolo, ki je med počitnicami samevala in bila kar malo dolgočasna, so na prvi šolski dan spet napolnili otroški smeh, živahnost ter veselje.
Nadvse pomemben pa je bil ta dan za prvošolce, saj so postali pravi šolarji. Prav zato se vsako leto potrudimo in jim pripravimo sprejem, ki jim bo ostal v lepem spominu. Prvošolce sta…

Obvestila

KD – Ogled novoletne predstave

Spoštovani starši!

Obveščamo Vas, da bomo v sredo, 18. 12. 2019, odšli v Mini teater v Ljubljano. Ogledali si bomo predstavo Obisk za medveda.

Učenci naj pridejo v šolo kot običajno, vrnemo pa se okrog 12.30. Pouk zaključimo ob 12.40. Malicali bomo v šoli. S seboj naj imajo manjši nahrbtnik in bidon za vodo.

Stroški vstopnine in prevoza bodo obračunani na položnici za mesec…

SIMBIOZA GIBA

DRAGA DEDEK IN BABICA!

Leto je spet naokrog in naša šola tudi letos sodeluje pri projektu SIMBIOZA GIBA, ki bo potekal med 14. in 21. OKTOBROM 2019. V tem času bomo v šoli pripravili gibalni program, namenjen prav vam. Skupaj se bomo igrali gibalne igre, šli na sprehod in se pri tem neizmerno zabavali. Prijaviti se je potrebno na telefonsko številko  040 336 311.

Veseli bomo, če s…

Drobtinica

Spoštovani starši!

Naša šola že več let v sodelovanju z Območnim združenjem RK Cerknica obeleži Svetovni dan hrane z aktivnim sodelovanjem v humanitarni akciji Drobtinica. Tako bomo tudi letos v petek, 18. 10. 2019, od 13.00 do 18.00 imeli stojnico s sladkimi dobrotami v Mercator centru v Cerknici. Na stojnici bomo kruh in pecivo menjali za denar. Vabimo vas, da nam pomagate zbirat…

Zaključna ekskurzija na kmetijo – PŠ Unec

V petek, 14. 6. 2019, gremo z učenci 1.–3. razreda Unec na zaključno ekskurzijo. Ogledali si bomo kmetijo pri Petrovih v Narinu. Vstopnina se skupaj s stroški avtobusnega prevoza obračuna na zadnji položnici za prehrano.

Otroci naj pridejo v šolo najkasneje ob 7.45. Vrnemo se okrog 13.00. S seboj naj imajo manjši nahrbtnik, v katerega bodo spravili šolsko malico. Vzamejo lahko tud…

Zobozdravstveni pregled v ZD Cerknica

V sredo, 12. 6. 2019, imamo naravoslovni dan ZDRAVJE. Učenci 2. b razreda bodo najprej imeli zobozdravstveni pregled v ZD Cerknica. Nato bo v šoli po malici še predavanje in praktična delavnica z go. Divno Klanfar na temo zdravja.

S seboj naj prinesejo kartico zdravstvenega zavarovanja in kartonček za naročanje pri zobozdravniku. V šoli morajo biti najkasneje ob 7.40. V šoli bodo po…

Prireditev “Pod toplarjem” na PŠ Unec

Spoštovani starši,

v sredo, 5. 6. 2019, ob 17.00 ste vabljeni na prireditev »Pod toplarjem«. Prireditev bo na šolskem vrtu, v primeru dežja pa v učilnici 2. razreda. Če bo prireditev v razredu, vas naprošamo za razumevanje in strpnost zaradi prostorske stiske.

L…

Pojav uši

Spoštovani starši!

Obveščam vas, da so se v 1. b razredu pojavile uši. Prosim Vas, da ukrepate v skladu z navodili, ki so jih prej…

KD – Gal v galeriji

V sredo, 13. 2. 2019, bomo imeli kulturni dan Gal v galeriji. Obiskali bomo Narodno galerijo v Ljubljani. Učenci naj pridejo v šolo ob 8.00, nazaj se vrnemo ob 12.40.

S seboj naj imajo manjši nahrbtnik. Malico dobijo v šoli.

Stroški vstopnine (3 €) in prevoza bodo obračunani na položnici za mesec…

ND – zdravstvena sistematika – 1. b, 3. b

OBVESTILO

V sredo, 23. 1. 2019, bodo imeli učenci 1. b in 3. b razreda sistematski pregled v ZD Cerknica.

Za zobno sistematiko naj učenci poleg kartice zdravstvenega zavarovanja prinesejo še kartonček naročanja, za šolsko sistematiko pa šolske copate in cepilni kartonček.

Če boste imeli kakšno sporočilo za zdravnika, ga napišite na list in pripnite h kartic…

KRATKA ZGODOVINA ŠOLE

Šola na Uncu ima dolgo in bogato zgodovino. Leta 1855 so vaščani organizirali prvi pouk v vasi, leta 1857 pa je bila šola uradno ustanovljena. Šolska zgradba je bila zgrajena leta 1864 in v njej poteka pouk še danes.

V skoraj 150 letih delovanja je dala prve učenosti mnogim znanim Slovencem. Obiskovali so jo: brata Jager (Ivan – znani arhitekt, Plečnikov sodobnik, Franc – misionar in čebelar), pisatelj Ivan Matičič (roman: Petrinka, Živi izviri, Fant s Kresinja, Rdeči signali,… njegove spomine na šolanje na Uncu pa je lepo zapisala njegova hči, pisateljica Nada Matičič v delu Moja hoja z očetom), jezikoslovec Lovro Mahnič (o njem piše v svojem romanu Prijan Lovro znani hrvaški pisatelj Avgust Šenoa), pisatelj Jelo Klančar (Korenine).

Šola se od junija 2001 imenuje po Rudolfu Maistru. Na Uncu je general in pesnik preživel zadnja leta svojega življenja in tu tudi umrl.

Naša šola že ves čas svojega delovanja skrbi za kulturno življenje v kraju. V zadnjih letih se posvečamo predvsem projektom, ki so povezani z zgodovino ter kulturnimi in naravnimi danostmi domačega kraja.

ZNAČILNOSTI, ZANIMIVOSTI KRAJA

Unec leži ob avtocesti Ljubljana–Postojna. Kljub majhnosti kraja pa najdete pri nas mnogo zanimivosti, ki si jih je vredno ogledati:

• vaška lipa – ena najstarejših in najlepših v Sloveniji (stara okrog 400 let);
  • cerkev Sv. Martina;
  • Maistrova hiša s spominsko ploščo (danes upravna stavba Kovinoplastike Lož, PE Kovind Unec);
  • Unška koliševka – največja udorna jama v Sloveniji;
  • naravni park Rakov Škocjan z znamenitostmi (veliki in mali naravni most, naravoslovna učna pot, Zelške jame, Tkalca jama);
  • CŠOD Rak v Rakovem Škocjanu.

Varna pot

Povečaj zemljevid

Prihajajoči dogodki

• 27/01/2020 14:35Tečaj iz prve pomoči 9. r
  • 29/01/2020 14:35Tečaj iz prve pomoči 9. r
  • 31/01/2020 14:35Preverjanje znanja iz prve pomoči 9. r
  • 13/02/2020PZ - KEM, 9. a
  • 27/02/2020ND - Ogled Inštituta Jožefa Štefana in Reaktorskega centra Podgorica, 9. a
  • 03/03/2020PZ SLJ 6. a, b
AEC v1.0.4
Copyright ©2013. OŠ Rakek - izvedba Edo Milavec - MV d.o.o.