Dogodki

URNIK A teden
URNIK B teden

Tradicionalni slovenski zajtrk

Danes smo tudi na PŠ Unec udejanjili tradicionalni slovenski zajtrk, in sicer s kruhom, maslom, medom, mlekom in jabolki – vse domačega izvora. Po zajtrku nas je obiskala gospa čebelarka, ki nam je na zelo zanimiv način predstavila delo čebel in čebelarjev. Za obisk se ji lepo…

Simbioza giba 2019 PŠ Unec

Danes je naša šola v okviru projekta “Simbioza giba” v šolo povabila dedke in babice. Skupaj smo se odpravili na pohod na Stari grad in skupaj preživeli lepo dopoldne. Hvala vsem udeležencem za prijetno družbo!

Več si lahko ogledate v…

4. a, 4. b, 4. c CŠOD Lipa 4. dan

Predzadnji dan v Črmošnjicah smo se preizkusili v ročnih spretnostih, potrebno je bilo namreč narediti veliko vozlov, da smo uspeli narediti splav. Učitelji v domu Lipa so nas naučili izdelati tudi mlinček na vodi.

Po kosilu smo se odpravili v Semič, kjer smo si ogledali sadni vrt, odšli na težko pričakovani sladoled in si ogledali izvir reke Krupe. Zvečer smo imeli pravo min…

4. a, 4. b, 4. c CŠOD Lipa 3. dan

V oblačnem vremenu smo se igrali ob bližnjem potoku, delali poizkuse, spuščali splave,

plezali, igrali nogomet, slikali in še in še.

Predvsem pa smo preživeli še en lep in zanimiv dan v družbi svojih sošolcev in učiteljev.

Fotografije si lahko ogledat…

4. a, 4. b, 4. c CŠOD Lipa 2. dan

Drugi dan v Črmošnjicah je bil sončno in raziskovalno obarvan. Sestavljali smo klopotce, mlinčke, sončne kolektorje,  merili moč vetra ter si ogledali vodohran Brezovica. Večer smo zaključili z družabnimi igrami, kjer ni manjkalo smeha in dobre volje.

Več si lahko ogledate v…

• 25/11/2019PZ ZGO 9.a
  • 25/11/2019 14:00Državno tekmovanje iz angleščine za 8. r
AEC v1.0.4
Copyright ©2013. OŠ Rakek - izvedba Edo Milavec - MV d.o.o.