Učenci 6. a so po opravljenem naravoslovnem dnevu v Rakovem Škocjanu ponedeljek, 19., in torek, 20. septembra, preživljali skupaj v Zelški koči in se ob igrah doživljajske pedagogike bolje spoznavali, povezovali, se učili sodelovati, zaupati, razvijali občutek za druge in bili veliko časa aktivni na prostem.
razredničarka
Utrinke si lahko ogledate na povezavi: https://goo.gl/photos/N6v6aLdUSXNE7xQ88
Prispevki učencev:
DOŽIVLJAJSKA PEDAGOGIKA
Od 10.9. do 20.9. smo učenci 6.a razreda preživeli v lovski koči v Zelšah. Tam smo se učili skupinskega dela in se spoznavali, predvsem pa se zabavali.
Igrali smo se različne igre, npr. jezero molka, morilec, iskanje drevesa z zaprtimi očmi, … Pri iskanju drevesa amo bili v parih in enemu od para smo zavezali oči. Drugi ga je prijel za roko in ga zmedel, nato pa odpeljal do drevesa. Tisti z zavezanimi očmi je moral drevo otipati. Potem ga je spet zmedel in peljal nazaj do začetne točke. Ko smo jim odvezali oči, so morali najti svoje drevo.
Bilo nam je zelo všeč in zahvaljujemo se vsem učiteljicam.
Katja Marolt, 6.a
DOŽIVLJAJSKI TABOR ZA UČENCE 6.A RAZREDA OŠ RAKEK
V ponedeljek, 19.9., smo se učenci 6.a razreda odpravili v Zelško kočo. Prve nekaj ur je potekal naravoslovni dan, nato pa so pod vodstvom svetovalne delavke Tjaše Prudič potekale igre pri katerih so se učenci naučili sodelovati in prisluhniti drug drugemu. Skozi igre so učenci prišli do konca in naslednji dan spet začeli s poukom.
Špela Jernejčič, 6.a