V okviru projekta smo želeli s celotno generacijo učencev 1.–9. r. spoznavati naravno in kulturno dediščino ožje in širše okolice našega kraja. Načrtno smo izbirali vsebine dni dejavnosti, ki bi se povezovale z izbrano temo projekta.
Vsak izmed razredov je vsaj en dan dejavnosti namenil spoznavanju naravne ali kulturne dediščine.
1., 2. r.: kmetija v Narinu (peka kruha), čebele
3. r.: čebele in ozimnica (kisanje zelja, kuhanje marmelade)
4. r.: Vzgajamo zelišča
5. r.: Rakov Škocjan (veliki in mali naravni most, rastline, naravoslovna učna pot)
6. r.: naravoslovna učna pot Rakov Škocjan, Lipica, Škocjanske jame
7. r.: Cerkniško jezero, Križna jama, grad Snežnik, Rakek skozi foto objektiv, poslikava panjskih končnic, izdelava kozolca, igre dedkov in babic, notranjske jedi
8. r.: Križna jama, grad Snežnik, Rakek skozi foto objektiv, Po Prešernovih stopinjah, poslikava panjskih končnic, izdelava kozolca, igre dedkov in babic, notranjske jedi
9. r.: ozimnica (kuhanje marmelade, priprava tradicionalnih jedi), Fran Gerbič, Primož Trubar in njegov čas, Vojaški muzej v Pivki
Zaključek projekta smo povezali z obiskom švedskih učencev, ki so obiskali vse pomembnejše destinacije našega kraja, risali panjske končnice, izdelovali kozolec, kuhali notranjske jedi, preigravali igre dedkov in babic.
K sodelovanju smo povabili Unesco šole, ki so raziskovale podstrešja in kleti, poiskale stare predmete, fotografije in slike, pisma in razglednice ter pripravile predstavitve. Nekateri so si izbrali znamenitost v svojem kraju in raziskali njeno zgodovino, obravnavali so šege in navade, tradicionalne dogodke.

Kako nam je uspelo, si lahko pogledate na spodnjih povezavah.

OŠ Antona Trstenjaka Negova

OŠ Frana Metelka Škocjan

OŠ Leskovec pri Krškem

Center za korekcijo sluha in govora Portorož

OŠ Pesnica

OŠ Hinka Smrekarja

OŠ Hinka Smrekarja