V okviru projekta smo želeli s celotno generacijo učencev 1.–9. r. spoznavati naravno in kulturno dediščino ožje in širše okolice našega kraja. Načrtno smo izbirali vsebine dni dejavnosti, ki bi se povezovale z izbrano temo projekta.
Vsak izmed razredov je vsaj en dan dejavnosti namenil spoznavanju naravne ali kulturne dediščine.
1., 2. r.: kmetija v Narinu (peka kruha), čebele
3. r.: čebele in ozimnica (kisanje zelja, kuhanje marmelade)
4. r.: Vzgajamo zelišča
5. r.: Rakov Škocjan (veliki in mali naravni most, rastline, naravoslovna učna pot)
6. r.: naravoslovna učna pot Rakov Škocjan, Lipica, Škocjanske jame
7. r.: Cerkniško jezero, Križna jama, grad Snežnik, Rakek skozi foto objektiv, poslikava panjskih končnic, izdelava kozolca, igre dedkov in babic, notranjske jedi
8. r.: Križna jama, grad Snežnik, Rakek skozi foto objektiv, Po Prešernovih stopinjah, poslikava panjskih končnic, izdelava kozolca, igre dedkov in babic, notranjske jedi
9. r.: ozimnica (kuhanje marmelade, priprava tradicionalnih jedi), Fran Gerbič, Primož Trubar in njegov čas, Vojaški muzej v Pivki
Zaključek projekta smo povezali z obiskom švedskih učencev, ki so obiskali vse pomembnejše destinacije našega kraja, risali panjske končnice, izdelovali kozolec, kuhali notranjske jedi, preigravali igre dedkov in babic.
K sodelovanju smo povabili Unesco šole, ki so raziskovale podstrešja in kleti, poiskale stare predmete, fotografije in slike, pisma in razglednice ter pripravile predstavitve. Nekateri so si izbrali znamenitost v svojem kraju in raziskali njeno zgodovino, obravnavali so šege in navade, tradicionalne dogodke.
Kako nam je uspelo, si lahko pogledate na spodnjih povezavah.
Center za korekcijo sluha in govora Portorož