V mesecu oktobru so se učenci šestih razredov peš, z nahrbtniki na ramenih in spalkami v rokah, čez Stražnik odpravili do Zelške koče. Na obrobju vasi ali pa gozda smo preživeli dva čudovita dneva. Zakaj? Da se bolje spoznamo in se naučimo delati kot skupina.

Po načelih doživljajske pedagogike so učenci skozi različne aktivnosti in igro spoznavali sebe, druge in se urili v dobrem skupinskem delu.

Aktivnosti niso bile tako strukturirane, kot so pri rednem pouku ali pri kakšni drugi vodeni aktivnosti, temveč so morali učenci rešiti zastavljen izziv in izziv so morali rešiti SKUPAJ.

Spoznali smo, da je tudi to učenje. Učenje sobivanja, spoznavanja sebe, drugih, biti fleksibilen, razumeti in spoštovati sebe in drugega … tudi to je učenje, ki ponavadi terja več prilagajanja, čustvenega in miselnega napora. Bili so manj prijetni trenutki, pa tudi trenutki nepopisnega veselja, ko nam je uspelo. In za nepopisno veselje je potrebno vložiti trud.

Veliko smo se naučili. Vprašajte nas, kaj …

Utrinki 6. a

Utrinki 6. b