V podaljšanem bivanju na Uncu smo se v mesecu aprilu pogovarjali o zeliščih. Izvedli smo več dejavnosti na temo zelišč, se razmišljali o tem, zakaj zelišča sploh potrebujemo in kako jih uporabljamo. Učenci so se o tem, kako lahko zelišča uporabljamo, pogovarjali tudi doma. Nato so si izbrali svoje najljubše zelišče in o njem v različnih virih poiskali veliko podatkov ter se učili o tem, zakaj je izbrano zelišče uporabno, zdravilno ipd. Skupaj so oblikovali plakat, ki sestoji iz opisov več zelišč in njihovih ilustracij.
Nato smo se odpravili na šolski zeliščni vrt in posadili nekaj zelišč. Učenci so posadili meto, meliso, žajbelj, pehtran, rožmarin, baziliko, timijan in origano.
Na zeliščnem vrtu so učenci nabrali vejice različnih zelišč in jih prinesli v učilnico. Naučili so se izdelovati herbarij. Tekom dveh tednov so učenci sušili zelišča in skrbno menjavali papir, da so rastline ohranile prvotno barvo in obliko. Izdelali so tudi etikete in označili vsako herbarirano zelišče. Napisali so ime zelišča, kraj rastišča in datum nabiranja. Rastline so nato ustrezno pritrdili na kartone in jih speli skupaj. Nastal je herbarij iz več kot petnajstih različnih zelišč.
Za konec smo pripravili še okusno in zdravo popoldansko malico. Na vrtu smo nabrali drobnjak, ga narezali na drobne koščke, dodali sol in sirni namaz. Vse sestavine smo dobro premešali in nastal je namaz iz drobnjaka. Preden smo ga namazali na kruh in pojedli, smo obnovili znanje o zdravilnih učinkih drobnjaka. Učenci so pojedli čisto vse, kar so pripravili, in z nasmehom povedali, da je namaz odlično uspel!