V zgodnjih urah zadnje novembrske nedelje smo se skupaj z učiteljicami zbrali na ljubljanski železniški postaji in krenili proti Mariboru. Tam smo presedli na vlak proti glavni postaji na Dunaju kjer smo počakali na vlak proti Pragi. V hotel smo prispeli ob 19.30,  si odpočili in se pripravili na jutro. Naslednji dan smo se s turističnim avtobusom odpeljali na ogled Prage, kasneje pa smo si sami računalniško izdelali ime, ki so ga kasneje izdelali iz plastike s pomočjo 3D tiskalnika. Tretji dan smo na skupni predstavitvi z videoposnetkom, ki smo ga naredili sami, prikazali znamenitosti Slovenije in naše šole. Popoldne smo se odpravili v bližnji politehnični center in tam izdelali arhitekturne modele. V večernih urah smo uživali ob igranju na afriške bobne. Četrti dan smo se po zajtrku napotili v znanstveni center Techmania v Plznu. Pozno popoldne smo tudi dočakali nekaj snega, tako da je bilo vzdušje kar se da decembrsko. Petega dne smo v mestni hiši predstavili opis 3D modelov, ki so jih v prejšnjih letih ustvarili učenci naše šole. Zvečer smo se zabavali v minigolf areni, kjer smo najboljši dobili tudi nagrade. Dopoldne naslednji dan smo ustvarjali v  delavnicah, kjer smo oblikovali 3D hologram ter se igrali s 3D aplikacijami. Po kosilu pa smo si ogledali čudovite zbirke tehničnega muzeja. V poznih večernih urah smo si ogledali film Fantastic Beasts and Where to Find Them. Zadnji dan našega projekta v Pragi smo si dopoldne ogledali opuščen rudnik, kasneje pa smo še zadnjič raziskovali Prago ter se sprehodili po slavnem Karlovem mostu. Vlak nas je iz Prage popeljal ob okrog enih zjutraj, v Ljubljano pa smo se vrnili ob 14. uri popoldne.