Gradimo mostove
Financirano s strani Evropske unije. Izražena stališča in mnenja so zgolj stališča in mnenja avtorja(-ev) in ni nujno, da odražajo stališča in mnenja Evropske unije ali CMEPIUS-a. Zanje ne moreta biti odgovorna niti Evropska unija niti organ, ki dodeli sredstva.
Naša šola si prizadeva za ustvarjanje spodbudnega in vključujočega okolja, kjer so vsi učenci sprejeti, spoštovani in podprti pri svojem razvoju. Smo ponosni na raznolikost naše skupnosti, ki jo vidimo kot bogastvo in priložnost za učenje. Vendar pa opažamo, da lahko jezikovne in kulturne razlike predstavljajo izziv za uspešno vključevanje učencev in njihovih družin v šolsko življenje.
Zato smo se odločili za projekt, ki bo pomagal našemu strokovnemu osebju pridobiti nova znanja in orodja za podporo pri premagovanju teh izzivov ter za spodbujanje sodelovanja in razumevanja med vsemi člani naše šolske skupnosti.
Projekt temelji na treh glavnih ciljih:
1. Spodbujanje razumevanja in sprejemanja različnosti: Naš cilj je ustvariti šolsko okolje, kjer se ceni različnost. Učitelji bodo pridobili nova znanja o kulturnih značilnostih ter načine, kako vključiti spoštovanje in strpnost do različnih kultur v vsakodnevno delo z učenci. Tako bomo skupaj gradili šolsko skupnost, kjer so vsi dobrodošli in enakovredno obravnavani.
2. Ustvarjanje prijaznega učnega okolja: Posebno pozornost bomo namenili vzpostavljanju prijateljskih odnosov med učenci. Želimo si spodbujati povezanost med otroki ter razvijati veščine, kot so sodelovanje, empatija in medsebojno razumevanje. V takem okolju se otroci počutijo varno in motivirano za učenje.
3. Izboljšanje komunikacije in sodelovanja: Načrtujemo aktivnosti, kot so kulturni dogodki in tematski dnevi, kjer bomo obeležili bogastvo različnih tradicij in običajev. Ti dogodki bodo omogočili boljše povezovanje vseh v naši skupnosti.
S tem projektom želimo omogočiti boljšo izkušnjo učenja za vse učence in ustvariti šolsko okolje, kjer se vsak posameznik počuti sprejetega, slišanega in cenjenega. Prepričani smo, da s skupnimi močmi lahko premagamo ovire, ki jih prinašajo razlike, in ustvarimo močno, povezano in strpno skupnost.
Kulturni portreti 4. b
Naša učiteljica se je v okviru Erasmus+ izmenjave v Bologni srečala tudi s pojmom kultura. Spoznala je, da kultura vsebuje vse, kar sestavlja življenjski slog neke družbe (tradicije, vrednote, norme, stališča, vedenje …). To je nekaj, kar ljudje uporabljamo v...
Sledenje na delovnem mestu preko projekta Erasmus+ v Malagi
V okviru projekta Erasmus+ smo se v marcu štiri učiteljice udeležile sledenja na delovnem mestu v Malagi. Gostovale smo na javni šoli CEIP Jabega, ki je manjša šola s 160 učenci in ima okrog 60 % tujcev, in na polzasebni šoli CEIP Divino El Pastor s 1600 učenci, na...
Obisk na španski osnovni šoli CEIP Jabega
V mesecu novembru sva učiteljici Katja Thaler in Neža Zakrajšek izvedli izobraževalni obisk - sledenje za delovnem mestu v španski osnovni šoli CEIP Jabega v mestu Malaga. Program mobilnosti je bil zelo razgiban. Dodobra sva spoznali njihov šolski vsakdan, saj sva...
ERASMUS mobilnost – Barcelona
V zaključku oktobra je v Barceloni potekala mobilnost za tečaj z naslovom Integracija otrok migrantov, beguncev in manjšin v Evropske šole in družbo. Tečaj je potekal v obsegu petih dni z večurnimi vsakodnevnimi srečanji. Delo je potekalo v obliki teoretičnih uvodov s...
Raznolikost v razredu: učenje strpnosti in premagovanje predsodkov
V okviri izmenjavi v Bologni smo imeli udeleženci tečaja srečo, da smo se v okviru enega izobraževanja lahko spoznali z vsebinami dveh sorodnih tečajev. Aktivno smo se ukvarjali s spoznavanjem in sprejemanjem raznolikosti, ki je kot pojem težko opredeljiva Spoznali...
Dan Evrope na naši šoli – praznujemo mednarodno povezovanje in skupne vrednote
9. maj, dan Evrope, na naši šoli praznujemo z zavedanjem, da smo del širše evropske skupnosti, ki nam odpira vrata znanju, sodelovanju in razumevanju med kulturami. Naša šola živi mednarodno energijo vsak dan – letos še posebej intenzivno! Sodelujemo v programu...
Medkulturno učenje in kulturna raznolikost v učilnici
Raznolikost, identiteta in pomen empatije v izobraževanju V okviru Erasmus izmenjave v Palermu smo bili pedagoški delavci deležni priložnosti raziskovati in spoznavati raznolikost na vseh ravneh – kulturni, jezikovni, osebni in izobraževalni. Program izobraževanja je...
Šola Rakek izven okvirjev
Prilagamo članek o mednarodnih mobilnostih, ki potekajo na šoli. Med njimi je tudi prispevek o Erasmus+ projektu.
Prispevek v Slivniških pogledih
Ob začetku izvajanja projekta smo objavili članek v Slivniških pogledih o uspešni kandidaturi na Erasmus + razpisu: Osnovna šola »Jožeta Krajca« Rakek bo »gradila mostove« V februarju smo na šoli prijavili Erasmus + projekt in uspešno pridobili sredstva za mednarodno...
Portret identitete za obeležitev mednarodnega dneva strpnosti
Ob mednarodnem dnevu strpnosti, ki ga obeležujemo 16. novembra, smo z nadarjenimi učenci izvedli delavnico Portret identitete, namenjeno raziskovanju raznolikosti in večplastnosti identitet. Delavnica je bila odlično orodje za razvijanje strpnosti, saj je učence...