Ob mednarodnem dnevu strpnosti, ki ga obeležujemo 16. novembra, smo z nadarjenimi učenci izvedli delavnico Portret identitete, namenjeno raziskovanju raznolikosti in večplastnosti identitet. Delavnica je bila odlično orodje za razvijanje strpnosti, saj je učence spodbujala k aktivnemu poglabljanju razumevanja sebe in drugih, krepitvi empatije in povezanosti.

Delavnica se je začela z igro Bingo raznolikosti, ki je na igriv način izpostavila edinstvene in skupne značilnosti med udeleženci. Osrednji del je bil namenjen ustvarjanju Portreta identitete v kolaž tehniki, kjer so učenci raziskovali, kako različni vidiki identitete – od kulturnih vplivov in družbenih vlog do osebnih preferenc – oblikujejo posameznika. Vodena refleksija jih je spodbujala k razmišljanju o podobnostih in razlikah z drugimi ter o tem, kako raznolikost bogati našo skupnost.

Za zaključek delavnice smo izvedli dejavnost Pajkova mreža povezav, s katero smo poudarili, da smo kljub razlikam med seboj tesno povezani. Učenci so odkrivali, kako podobnosti krepijo povezanost, medtem ko razlike bogatijo skupino.

S to delavnico smo na poseben način obeležili mednarodni dan strpnosti, saj je spodbudila odprt dialog in krepila zavedanje o pomenu medsebojnega spoštovanja in sprejemanja. Učenci so skozi izmenjavo zgodb in izkušenj začutili, kako pomembno je ceniti raznolikost in soustvarjati vključujoče šolsko okolje.

Delavnico smo izvedli v okviru projekta Gradimo mostove, ki ga je sofinancirala Evropska unija. Učiteljica Petra Dekleva je bila udeleženka izobraževanja v Italiji in je med učence prenesla novo znanje iz svoje mobilnosti.