PŠ Unec

uneclogo

Novice

Nov hotel za žuželke in bivališče za ježke na PŠ Unec

V juniju 2020 nam je članica društva Biodinamika Notranjska, ga. Martina Mramor, v okviru projekta Z roko v roki do kakovostne hrane pripravila presenečenje – izdelala nam je hotel za žuželke, ki smo ga postavili med gredice na šolskem vrtu. Hotel bo pomagal preživeti ogroženim žuželkam in povečal številčnost žuželk, ki pomagajo človeku pri vrtnarjenju. To so pikapolonice,…

SIMBIOZA GIBA – IZZIV #3

Pred nami je že tretji teden mesečne akcije Simbioza GIBA 2020!

V tednu, ki je pred nami, v četrtek začenjamo že s tretjim GIBA IZZIVOM #3.

Tokrat vas izzivamo, da:

1) pretečete vsaj 2 kilometra ali
2) da poskusite dvakrat zaporedoma stati na eni nogi (nato nogo zamenjajte).

Gibanje je življenje – življenje je gibanje, vseh 365 dni na leto!

Še do konca…

Pustno rajanje na Uncu

Kot se za pustni torek spodobi, je bilo tudi na naši šoli, na ta dan zelo veselo. V šolo so, namesto učencev, prišli superjunaki, klovni, hudički, pikapolonice, čarovnice, … Maškare so zjutraj sedle v šolske klopi in se nekaj stvari naučile, za malico pojedle slasten krof, nato pa odšle v telovadnico na pustno rajanje. Bilo je zelo zabavno, kar si lahko pogledate v fotogalerij…

Prireditev ob dnevu samostojnosti in enotnosti ter ob zaključku koledarskega leta

Danes smo na PŠ Rudolfa Maistra Unec s prireditvijo obeležili državni praznik – dan samostojnosti in enotnosti, hkrati pa se poslovili od koledarskega leta.

Na prireditvi nas je najprej nagovorila gospa ravnateljica,  mag. Anita Knez, nato pa so nas učenci šole popeljali v praznični čas s plesom, prazničnimi pesmicami, recitacijami in igranjem na harmoniko.

Želimo vam vesele,…

Obisk Predsedniške palače

Učenci 4. c in 5. a razreda smo se v mesecu novembru udeležili likovnega natečaja z naslovom  »V KAKŠNEM SVETU SI ŽELIMO ODRAŠČATI OTROCI«.  Doletela nas je ta čast, da smo se lahko včeraj,  20. novembra, udeležili delavnice in slavnostne prireditve ob praznovanju UNICEF-ovega svetovnega dneva otrok. Otroci so v Kristalni dvorani pod vodstvom mentorjev ustvarili svet, v katerem…

Tradicionalni slovenski zajtrk

Danes smo tudi na PŠ Unec udejanjili tradicionalni slovenski zajtrk, in sicer s kruhom, maslom, medom, mlekom in jabolki – vse domačega izvora. Po zajtrku nas je obiskala gospa čebelarka, ki nam je na zelo zanimiv način predstavila delo čebel in čebelarjev. Za obisk se ji lepo…

Simbioza giba 2019 PŠ Unec

Danes je naša šola v okviru projekta “Simbioza giba” v šolo povabila dedke in babice. Skupaj smo se odpravili na pohod na Stari grad in skupaj preživeli lepo dopoldne. Hvala vsem udeležencem za prijetno družbo!

Več si lahko ogledate v…

TD Promet

V sredo, 2. 10. 2019, smo imeli v 1. b in 2. b tehniški dan “Promet”. Pogovarjali smo se o prometnih znakih in prometnih pravilih, s policistom pa smo odšli na učni sprehod, kjer so prvošolci prvič sami prečkali cesto. Izdelali smo avtomobile, semaforje in prometne znake iz odpadne embalaže, svoje znanje pa so učenci preizkusili tudi preko igre v namišljen…

4. a, 4. b, 4. c CŠOD Lipa 4. dan

Predzadnji dan v Črmošnjicah smo se preizkusili v ročnih spretnostih, potrebno je bilo namreč narediti veliko vozlov, da smo uspeli narediti splav. Učitelji v domu Lipa so nas naučili izdelati tudi mlinček na vodi.

Po kosilu smo se odpravili v Semič, kjer smo si ogledali sadni vrt, odšli na težko pričakovani sladoled in si ogledali izvir reke Krupe. Zvečer smo imeli pravo min…

Obvestila

Zadnji šolski dan na PŠ UNEC

Zadnji šolski dan smo začeli s prireditvijo ob DNEVU DRŽAVNOSTI. Naši državi smo voščili s himno, plesom, petjem in recitacijami. Nekaterim učencem je ga. ravnateljica podelila priznanja za posebne dosežke. Prireditev pa smo zaključili s pesmijo Ko si srečen. Nekaj fotografij si lahko ogledate TUKAJ
Vsem učencem in staršem želimo VESELE, RADOŽIVE, SREČNE, NASMEJANE…

SIMBIOZA GIBA 2020 – IZZIV #2

Jutri bomo vstopili že v drugi teden naše akcije Simbioza GIBA 2020, zato vam v priponkah tega sporočila pošiljam  nov nagradni izziv:
1. obisk bližnjega hriba ali
2. pa petkrat izmenoma prenesti težo telesa s pet na prste na nogah.
Fotografije vaših opravljenih izzivov in vaše prispevke za nagradni natečaj pričakujem na svojem elektronskem…

UČBENIŠKI SKLAD 2020/21

Učenci od l. do 3. razreda bodo po razporedu, ki bo objavljen na spletni strani šole
konec avgusta 2020, prejeli vse učbenike in delovne zvezke brezplačno, učenci od 4. do
9. razreda pa samo učbenike – delovne zvezke kupijo sami.

Klikni na povezavo za ogled…

Učna gradiva za šolsko leto 2020/21

seznam potrebščin
seznam…

SIMBIOZA GIBA 2020 – NAGRADNI NATEČAJ

SIMBIOZA GIBA JE ZOPET Z NAMI! Letos smo pripravili tri različne tematske natečaje, s katerimi smo želeli zajeti vso populacijo v državi, obenem pa ponuditi enakovredne možnosti za sodelovanje, skladno z omejitvami, ki veljajo zaradi epidemije.
1.)   Živimo skupaj – gibamo skupaj: Kako zgleda gibanje članov gospodinjstva? Kakšno telovadbo si pripravite z vašo družino in kdo vs…

SIMBIOZA GIBA 2020 – IZZIV TEDNA

Kot veste, je naša nacionalna akcija Simbioza GIBA, ki letos poteka že sedmo leto zapored, akcija, ki združuje tako ozaveščanje o zdravem življenjskem slogu, gibanju, kot tudi spodbujanje medgeneracijskega sodelovanja ter prostovoljstva.
Letošnja GIBA bo torej predvsem akcija osveščanja – vabljeni, da k temu aktivno pripomorete tudi vi!
AKCIJA BO TRAJALA DO KONCA MESECA MAJA. …

Popoldanske govorilne ure – 1. b, 2. b

Spoštovani starši,

popoldanske govorilne ure bodo  marca za 1. b in 2. b PŠ Unec v SREDO, 18. 3. 2020, od 16.00 do 17.30.

Vljudno…

Preventivni ukrepi glede preprečevanja širjenja okužb (koronavirus)

Spoštovani starši!

V tem tednu smo vzgojno izobraževalni zavodi od Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport (MIZŠ) prejeli okrožnico v zvezi s preliminarnimi usmeritvami glede koronavirusa (COVID-19).

Kot sporoča Ministrstvo za zdravje, v Sloveniji ni razloga za preplah, a je kljub temu potrebno biti izredno previden. Pri preprečevanju okužbe z virusom SARS-CoV-2 je tako kot…

KD – Ogled novoletne predstave

Spoštovani starši!

Obveščamo Vas, da bomo v sredo, 18. 12. 2019, odšli v Mini teater v Ljubljano. Ogledali si bomo predstavo Obisk za medveda.

Učenci naj pridejo v šolo kot običajno, vrnemo pa se okrog 12.30. Pouk zaključimo ob 12.40. Malicali bomo v šoli. S seboj naj imajo manjši nahrbtnik in bidon za vodo.

Stroški vstopnine in prevoza bodo obračunani na položnici za mesec…

KRATKA ZGODOVINA ŠOLE

Šola na Uncu ima dolgo in bogato zgodovino. Leta 1855 so vaščani organizirali prvi pouk v vasi, leta 1857 pa je bila šola uradno ustanovljena. Šolska zgradba je bila zgrajena leta 1864 in v njej poteka pouk še danes.

V skoraj 150 letih delovanja je dala prve učenosti mnogim znanim Slovencem. Obiskovali so jo: brata Jager (Ivan – znani arhitekt, Plečnikov sodobnik, Franc – misionar in čebelar), pisatelj Ivan Matičič (roman: Petrinka, Živi izviri, Fant s Kresinja, Rdeči signali,… njegove spomine na šolanje na Uncu pa je lepo zapisala njegova hči, pisateljica Nada Matičič v delu Moja hoja z očetom), jezikoslovec Lovro Mahnič (o njem piše v svojem romanu Prijan Lovro znani hrvaški pisatelj Avgust Šenoa), pisatelj Jelo Klančar (Korenine).

Šola se od junija 2001 imenuje po Rudolfu Maistru. Na Uncu je general in pesnik preživel zadnja leta svojega življenja in tu tudi umrl.

Naša šola že ves čas svojega delovanja skrbi za kulturno življenje v kraju. V zadnjih letih se posvečamo predvsem projektom, ki so povezani z zgodovino ter kulturnimi in naravnimi danostmi domačega kraja.

ZNAČILNOSTI, ZANIMIVOSTI KRAJA

Unec leži ob avtocesti Ljubljana–Postojna. Kljub majhnosti kraja pa najdete pri nas mnogo zanimivosti, ki si jih je vredno ogledati:

• vaška lipa – ena najstarejših in najlepših v Sloveniji (stara okrog 400 let);
  • cerkev Sv. Martina;
  • Maistrova hiša s spominsko ploščo (danes upravna stavba Kovinoplastike Lož, PE Kovind Unec);
  • Unška koliševka – največja udorna jama v Sloveniji;
  • naravni park Rakov Škocjan z znamenitostmi (veliki in mali naravni most, naravoslovna učna pot, Zelške jame, Tkalca jama);
  • CŠOD Rak v Rakovem Škocjanu.

Varna pot

Povečaj zemljevid

Prihajajoči dogodki

• Ni prihajajočih dogodkov.
AEC v1.0.4
Copyright ©2013. OŠ Rakek - izvedba Edo Milavec - MV d.o.o.