7.B.

dopoldne – vsako sredo 3. šolsko uro
    popoldne – vsak 3. četrtek v mesecu od 16.00 do 17.30

CŠOD Radenci – prihod domov

Naše bivanje v objemu neokrnjene narave se počasi zaključuje. Preživeli smo še prijeten večer ob ognju, v spremstvu kitare in zabavnih točk. Izdelovali smo tudi tradicionalne belokranjske pisanice, ki jih bodo učenci lahko vzeli domov. Po kosilu se bomo odpravili...

CŠOD Radenci – 4. dan

Pestro dogajanje ob Kolpi se nadaljuje. Učenke in učenci so raziskovali vodne mikroorganizme, kolesarili, se urili v plezanju in lokostrelstvu ter se povezovali s pomočjo zanimivih socialnih iger. Spoznali so tudi bližnje kmetijske dejavnosti in okušali domače mlečne...

CŠOD Radenci – 3. dan

V dopoldanskem času smo se odpravili na daljši pohod do kraške vodne jame Kobiljače ter si na bregu deroče Kolpe spekli malico. Učenke in učenci so se na delavnici preživetja v naravi urili v postavljanju bivališč in kurjenju ognja. Popoldne nas čaka lokostrelstvo in...

Pestro dogajanje v CŠOD Radenci – 2. dan

Dejavnosti se odvijajo v polnem teku. Včeraj smo se odpravili na pohod na Radenske stene, zvečer so potekale delavnice in nočni pohod. Danes smo se, po jutranji telovadbi in zajtrku, odpravili na delavnice preživetja v naravi, čaka pa nas še popoldansko kolesarjenje...

Projekt “Rastem s knjigo”

V okviru nacionalnega projekta “Rastem s knjigo” so si sedmošolci naše šole ogledali enoto Knjižnice Jožeta Udoviča Cerknica na Rakeku. Ob ogledu so učenci prejeli v dar knjigo Jaz sem Andrej Vinka Möderndorferja, ki je bila nominirana za nagrado večernica. Dejavnost...

7. razred na obisk v knjižnico

V sredo, 18. 5. 2022, bodo učenci 7. razredov v sklopu projekta Rastem s knjigo obiskali knjižnico na Rakeku. Zjutraj se ob 8. 15 dobimo pred glavnim vhodom šole in se peš odpravimo do knjižnice, kjer bodo učenci prejeli knjigo ter se podrobneje seznanili s...